Monday 5 November 2012

Mouse Rosak

Weh geng, arini aku letih gile. Kulu kilir sambil tarik singlet.

Tadi lepas meeting aku bergegas nk pi semayang, tapi sblm tu nk check email dulu la. Mana tau gondol reply aku suruh aku tengok flow chart dia lagi ke.

Lepas aku letak laptop, aku gerak2 mouse laju2, takmo gerak lak.... Mouse biol ne kadang2 USB port dia tak sensitive, so tu normal je sbnrnye. Selalunye kena cabut pasang cabut pasang cam dalam iklan Masterchef Kukus Grill Panggang Kukus Grill Panggang. Aku gerak laju2 eh eh eh, takmo gerak.

Rupenye2 aku pi gerak pisang kaki free kampeni bagi ke kiri ke kanan, yg aku park kt sebelah mouse. Nasib aku tak ter'amek' tangan orang sebelah ke kan pastu picit2 kat sendi2 jari dia sambil beli barang online. Pasne kalo kena dok sebelah aku masa meeting mesti sume orang sorok tangan dalam poket. Kaedah dia sama cam ko ter'amek' tangan orang sebelah pastu cubit ikan kering suap masuk mulut. Cam tu la kirenye.... faham tak?

2 comments: