Thursday 15 September 2016

Nasi Vanggey ialah Nasi Ganja Ipoh

Hello kawan2,
Ne aku nk bagitau, kedai Nasi Vanggey ialah cawangan Nasi Ganja Yong Suan tu. Mula2 aku ingat ianya dua kedai berbeza dan aku pi try dua-dua. Tengah2 makan aku nampak board dia ada tulis Yong Suan tu ialah kedai asal dia. So ikut korang la nk mkn yg mana. Ne aku try yg dekat Greentown tu.

https://www.facebook.com/RESTORAN-NASI-VANGGEY-GREENTOWNIPOH-108224685881015/

Femes ayam goring rempah dia, sepinggan ne RM7.10+6% GST. Kenapa ada GST????!!!! Bencik.
 
Ne signboard kedai, byk cawangan seluruh Malaysia da kot skg.


Ne kwn aku punya, si gemuk tambah sotong minus telur masin, sepinggan RM13.xx+6%GST

Nampak tu sejarah tok nenek start dengan kereta tolak 1955, pastu masuk dlm Yong Suan.
 

No comments:

Post a Comment