Monday 22 October 2012

Hi Tea bersama

Okay, ne da lama, tapi aku asik takde masa je nk tulis...

Aritu, masa Potluck1 ada lebih ice cream, masa Potluck2 lak aku lupe nk keluarkan, keluarkan time da tak ramai, nk harap aku makan sekor2 mmg tidak la. So aku ajak la budak2 ne datang lepak umah. Konon2 ice cream je kan, alik2 byk pulak makanan. Terus kenyang smpi esok hari.

Dok saja2 mmg tak bole la kan, so aku ajak derang maen Saidina. Game yg mcm monopoly tu la. Mcm2 perangai time maen. Ada 4 org so ada 4 posisi. Nk pilih buah tu pn cam berebut, suruh da amek nama bos masing2 tapi takmo.
confirm la aku menang

Juara KEPUTUSAN, asik dia je sapu ne "???".... sampai bankrupt
Juara double, asik dia je lalu START byk kali... nasib tak menang

Yang ne sipi-sipi bankrupt

PS: Nak menang senang ja, pilih huruf pertama nama bos, confirm memang sbb bos selalunye mmg kaya.

6 comments:

  1. budak-serabot-kerja22 October 2012 at 22:57

    mala curi nama boss orng lain..sbb tu menang..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak yg nama bos dia cam tu takmo amek, saya amek... laen kali pilih bos paling kaya...

      Delete
  2. Mala main tipu...
    stress la amik nama bos. kat opis nama dia, kat rumah orang lain pun nama dia? OMG. stress giler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. weh mana ada tipu, feng shui baik...
      tu la suruh amek nama bos takmo... pilih nama bos kaya laen kali

      Delete
  3. amek nama bos lagi cepat bankrupt ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama bos kan panjang... Laen kali amek G....

      Delete