Thursday 8 January 2015

Post opening 2015

Weh pe cite? Lama tak dengar cite. Haha. Kalo depan mata mmg camne la gaya ko ty kawan2 ko kan.

Ne opening tahun ne aku nk cite pasal bahasa melayu bahasa indah. Hah dengar je da tau best kan. Cam ne...

Aku pi koop tadi, beli sekeping buku mengandungi tiket parking. Kawan aku takde spare so aku beli kt dia sng nk park nnti. Penang kena pakai tiket parking ne da weh, ko jgn nk mengada2 lupe.

Ok, rege buku tu RM4, aku pn hulur la kan bangla tu RM50, dia mintak duit kecik, aku pn selongkar la wallet aku, aku jumpe RM3.70. Aku ingat dia nk bg diskaun la kan, sekali dia suruh aku return balik nnti bile2 bayau RM0.30. Aku pn ok je la, sebab malas aku nk kulukilir kat situ.

Petang lepas da abes keje nk balik aku singah la koop. Aku rs mcm nk berpantun pulak. Tetibe aku berpantun sambil melangkah ke dalam koop, kuat tak hingat sbb mood swing happy pulak, "Hutang emas di bawa belayar......", pastu aku tengok bangla ngan sorang mamat ne terkebil2 tgk aku, tak paham la tu kan, mesti dia nk kata aku gila, aku pn sambung, "Haaaa ne hutang tadi", ooohhhh man malu aku weh. Eh eh molot ne rs nk sepuk je kadang2.

No comments:

Post a Comment