Tuesday 11 October 2016

Nasi Kandar Deen Maju

Mgu lepas, kawan aku datang dr KL. Cam biasa la kalo org datang Penang memang carik makan je selalunya, secara tak sengaja, aku pn ikut sama explore makan. Kedai ne aku selalu dengar org sebut, dan ne kali pertama aku nk try.

Kedai:
Nasi Kandar Deen Maju
170, Jalan Gurdwara, George Town,
10300 George Town,
Pulau Pinang, Malaysia

Waktu Operasi :
 4:00pm - 11.00pm (AHAD TUTUP)
 
Lokasi: 
Waze ke google map ke sume betul

Parking:
Ne mencabar sket la, depan kedai ne ada simpang, ko bole park dekat lorong tu, tapi hati2, aritu aku nampak ada MPP saman, kitorng selamat.

Lain2:
https://www.facebook.com/DEEN-MAJU-312237305554288

 
Sebagai seorang pemakan Nasi Kandar tegar, aku akan try menu yg sama je everytime. Ayam dia sedap, kuah campur dia pn sedap. Nnti nk makan lagi, sbb aku rs kalo sekali je takle buktikan sedap atau tidak (sam kes Nasi Ganja dan Vanggey). Kalo ko ty aku, kedai ne jatuh ke tangga kedua selepas Nasi Kandar Ketapang Bagan Ajam (xtulis laei dlm blog, nnti tulis eh). Nasi Kandar tu nasi dia sedap, Deen Maju ne kuah ngan ayam dia sedap.
 
 
 
Nasi + Ayam Goreng + Telur Masin + Bendi + Sambal Kelapa + Kuah Campur = RM6.30
 

No comments:

Post a Comment