Monday 17 October 2016

Roti Bakar Kacang Phool Penang

Weken lepas kitorng pi join PinkOctober dekat Gurney Paragon. Kul 5lebe bgn da sbb katanya register kul 5, kul 530am zumba start da. Sbb malas nk solat bersepah2 plus ngantuk gile tak cukup tido smlm, maka lepas solat subuh br gerak. Smpi tak start laei, rs rmi xdtg sbb hujan. Masa start event tu tak hujan, baru berapa meter start hujan lebat smpi abes basah baju, nasib aku bwk payung. Kawan aku menang cabutan bertuah beskal. Sbnrnye dia kata bukan no dia, ada pakcik tu bg dia sbb paskcik tu nak balik awal. Pening pikir caner nk bwk balik beskal dia tu. Lepas gak masuk MyVi walaupn tayar sket lei kena kepala.

Lepas event tu kitorng pi mkn breakfast konon nk mkn kacang phool dekat Tanjung Tokong.

Kedai:
Roti Bakar Kacang Phool Penang
2, Jln Desiran Tanjong 10, Seri Tanjung Pinang,
11200 Tanjung Tokong,
Pulau Pinang, Malaysia
(dia dekat Kompleks Penjaja)

Waktu Operasi :
 8:30am - 9.00pm (ISNIN TUTUP)
 
Lokasi: 
Waze ke google map ke sume betul

Parking:
Senang, tepi2 kompleks tu byk parking free

Lain2:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010064769829&hc_ref=PAGES_TIMELINE

Aku tak pernah makan yang JB punya. Tatau rs dia mmg camne ke sedap laei. Aku rs biasa2 tp aku suka gile roti dia. Aku siap beli sebantal RM4, dia potong tebal2 mcm dlm gambau kt bawah. Cukup la aku makan ngan Gemuk. Kitorng tak try sume, so tak le nk review yg laen, tapi nampak mcm sedap la. Next time bole try. Nah tgk gambar ngan caption.

Duduk je mana2, bole order di mana2 kedai tak semestinya kena duduk depan kedai ne

Tapau rege laen sbb dia bg proper bekas bukan plastic doposen ikat tepi tu


Roti Jala Cheese, sedap tp aku rs kuah dia biasa2

Ne set biasa, kuah dia ada daging hancur, roti sekeping ye, aku suka roti dia

Kalo set Roti Cheese ko dapat 2 keeping cam ne
 
Jessy order ne dekat kedai laen
 

No comments:

Post a Comment