Friday 24 February 2017

Cafe Lagenda, Georgetown Penang

Ne bukan kali pertama la aku mai sini. Aritu kwn aku belanja dinner kt sini, tapi arini aku dtg dgn budak opis. Kesahnya sbb aku pi return mixer Panasonic kena la pi amek cheque. Dasar perempuan loghat kan. Da alang2 kt town pi la singgah sat. Ko reserve dulu pn ok kot, tadi pi lunch byk meja kena reserve da terpaksa dok luar, ada kipas takde la panas lit lit.

Kedai:
Lagenda Café
43, Lebuh Campbell, George Town,
10100 George Town,
Pulau Pinang, Malaysia
+60 4-261 2293

Waktu Operasi :
 7:00am - 11.00pm (Buka setiap hari)
 
Lokasi: 
Waze ke google map ke sume betul

Parking:
Ne mencabar sket la, susah nak dapan depan kedai betul2. Maka ko pusing2 la kt area situ dua tiga kali, jalan kaki la sket. Make sure letak tiket parking yg gores (RM0.60 sejam) tu sbb sini kawasan rajin ke saman. Kalo ko parking membabi buta kt tempat haram, jgn terkejut kalo kena clamp (RM50) atau kena tarik ngan lori.

Lain2:
https://www.facebook.com/cafelagenda/

 
Makanan dia sedap cuma rasanya mahal sket. Nah tengok gambar ne. Bole lak lupa amek gambar kedai. Air kosong free, minum berbaldi pn takpe, siap ada hirisan lemon. Dulu aku makan Udang masak lemak pn sedap jugak.

Prawn Olio RM28, udang selonggok

Creamy cam perisa kari sket, lupa nama da RM26

Kalo nak yg congkak ne pilih kt menu yg dia kata serve in congkak.

Ayam Rendang RM22
 

No comments:

Post a Comment