Tuesday 28 February 2017

The Table Penang, Georgetown Penang

Semalam besday aku, kwn aku belanja makan kt kedai ne. Aku tatau cam gitu2 je pasal kedai ne, tapi tak pernah pergi. Jom review.

Kedai:
27, Lebuh Carnarvon,
Georgetown,
10300 George Town,
Penang, Malaysia.
+6012-3853892

Waktu Operasi :
 6:00pm - 12.30am (Tutup KHAMIS)

Lokasi: 
Dekat dengan Masjid Kapitan Keling, waze ke google map ke sume betul

Parking:
Ne mencabar agak sket, susah nak dapat depan kedai betul2. Maka ko pusing2 la kt area situ dua tiga kali, jalan kaki la sket. Make sure letak tiket parking yg gores (RM0.60 sejam) tu sbb sini kawasan rajin ke saman. Kalo ko parking membabi buta kt tempat haram, jgn terkejut kalo kena clamp (RM50) atau kena tarik ngan lori. (same je review mcm Lagenda sbb kedai dia dekat sebelah tu je)

Lain2:
https://www.facebook.com/pg/thetablepenang

Owner akan update kalo kedai tutup ke ada menu baru ke, so pi la skodeng. Kedai dia ala2 hipster. Makanan dia sedap dan murah gak aku rasa, pasta dia dalam belas2 je. Aku suka, carbonara dia sedap. Nah tengok gambar ne. Tak banyak amek gambar kedai. Air kosong free, minum berbaldi pn takpe, siap ada hirisan lemon.



Aku amek gambar atas je, bawah tak amek lak

Carbonara RM17, Olio RM17

Mango Cheesecake - tak tau harga orang belanja

Ne sorang laei dia sampai lambat, sesi gambo makanan bersama2 da tamat, grilled chicken aku rs

No comments:

Post a Comment