Tuesday 28 February 2017

Siapa yang patut rai Birthday

Aku bertambah tua setahun arini. Makin lama kan ko da tak excited dengan besday kot. Malah takut laei ada la sebab makin tua, macam2 penyakit dan sebagainya. Tak syok jugak sebab ko py besday awal tahun. baru terkinja2 tahun baru, da ada reminder hari pencen semakin dekat.

Setiap kali dekat nk besday, aku selalu pikir nk masak kek sendiri pastu sedekah bagi orang makan. Tapi setiap tahun ada je menda, contohnye tgh diet kronik la, tengah takde mixer la, yg paling takle elak sbb malas dan bla bla bla byk gile alasan. Makanya tak pernah bake cake sendiri di hari besday.

Tapi tahun ne, aku rasa laen sket. Aku order kek untuk mak aku dengan ucapan TERIMA KASIH EMAK. Sebab aku rasa orang yg patut raikan besday ialah mak ko. Orang nak raikan ko bole je, tapi ko jangan lupa raikan mak ko. Dia yg penat bertarung nyawa utk kite. Aku takde anak laei, tapi aku tengok video2, cam seram gak la.

Terlambat lak aku sedar diri pasal hal ne....

Walaupn aku agak sedih dengan deko kek ne, kenapa EMAK kt tepi (bukan aku buat, kalo aku buat baru TERIM je da penuh kek)





No comments:

Post a Comment