Monday 14 May 2012

Pakcik Pasang Lampu

Nak cite pasal rumah ne, aku ada sejuta pengalaman. Masa kena tu memang nk mengamuk la rasa, tapi bile da lepas tu rasa nk gelak guling2 pun ada. Contohnye, wireman aku ne.

Pagi tu aku ajak kawan aku yg tembam tu teman tengok rumah, sbb sepatutnye aku ada pertembungan persahabatan dengan kontraktor aku pasal dia bermasalah gile. Tu aku cite laen kali. Ne nk cite pasal wireman.

Aku suruh dia pasang lampu dining hall. Tak payah cite la kan cemana nk pasang, mana atas mana bawah, sbb pakcik ne nampak macam da sejuta rumah dia pasang lampu da. Dia pun ckp kat aku dia mmg tere.

Sejam kemudian aku datang belengang kangkung, ne la hasilnye:
Sebelum
Aku pun call pakcik tu suruh dia datang balik la. Wakpe beli cantik2 kalo mentol dekat luar kan.

Selepas aku bukak lampu

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ni mesti pakcik dok pedalaman...hahah

    ReplyDelete
  3. pakcik ni mmng osem..hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha.. pakcik ni mmg over-confident kan.. seb baik dier x pasang mentol tu asing2 dr nest dier letak kat dapor ke, jamban ke kan.. btw, saya x rasa kwn awk tu tembam...

    ReplyDelete