Friday 6 July 2012

Kete Kena Langgar

Hari ini kena pergi beli susu sebab bile gerak2 badan, tulang dengar bunyi krek krek. Aku rasa aku kena minum susu tulang sepeket ari ne. Kalo tak minum cpt nnti takut lama2 tulang reput pastu cepat patah, nnti kalo jln2, tersepak batu nnti kaki tanggal. Perjalanan tak berapa jauh dari tempat kerja, tapi sbb keluar lambat, maka kena rebut-rebut, himpit-himpit dengan kereta laen. Time nk masuk parking bertingkat yg pusing2 dekat mall tu, panjang berjela la kete tgu nk masuk. Ada sekor kete biol ne, dia depan queue aku, pi turunkan orang gemuk2 dr kereta dia. Dari tempat nk masuk parking ke pintu mall tak jauh mana pn. Lepas dia da trn kan kawan2 dia yg gemuk tu, tiba2 dia reverse, aku da rs mmg kena ne, aku pn hon la gune hon kereta, hon mulut kalu mau dia menangis atas katil sambil tumbuk2 bantal balik umah karang. Tapi si biol ne, buat dergh je sampai la kete aku bergegar, confirm ar kena da ne. Pastu dia bla je, bukan nk benti tgk. kawan aku turun on the spot pi check kerosakan, tapi sbb kete aku kan cam lembut, kalo kena langgar pn dia dia melantun balik cam span tu. Makanya kete takde bekas kena cium pn. Si biol meluncur laju meninggalkn kete aku dlm q nk masuk parking.

Aku terus runsing, pikiran melayang2. Derang ne bebel pasal keje pn aku takle nk serap. Tibe kat tempat amek tiket parking, tangan aku automatic pulak amek kad parking kete kt rumah nk scan. Adoipun....

2 comments:

  1. hadoi....si baik takde pape..ko takde pape n kete pon takde pape.... saib baik/. sab baik...

    ReplyDelete