Wednesday 15 February 2012

Drama K

Semalam satu hari suntuk aku tunggu internet ok dekat rumah. Sampai subuh ne baru aku perasan, rupanye aku tak ON wireless dekat komputer. Sapa yang usik aku punya ne!!!

Sekarang ne kan tengah sebok bersiaran cerita dekat tivi ala-ala cerita negara K. Aku sebenarnye memang suka tengok drama cam ne sebab dia bukan bahan tontonan berat. Biasa la kan, karektor memang bole jangka, perempuan cun gile kalo tak miskin mesti cam perangai pelik, yg lelaki pulak ensem gile, kaya, pandai sume tiptop la. Mesti ko rasa cam "Wah bestnye, ada ke realiti orang macam ne". Meleleh2 air mata la, kesat2 hingus la kan, tp aku kadang2 je selalunye tidak, ikut mood, kalo musim tengkujuh tu, Na-ru-to pn aku bole menangis meraung2, tak macho weh memang tak macho. Sebab tu setiapkali lepas tengok cerita macam ne rasa cam termenung pastu perasaan nk buat pembedahan plastik tiru muka watak pelakon lelaki. Sume orang memang cam ne eh? Ke aku sorang ja?

6 comments:

  1. hahahahaha.. awak sorg jek yg mcm tu.. nak gantikan heroin drama tu la kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo awk baca betul2 sebenarnye hero sbb "ensem gile, kaya, pandai sume tiptop la"

      Delete
  2. ini case kecelaruan jantina nih.. tu la asik skip therapy session jer.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu sbb lately, doktor asik cancel appointmnt sbb nk sidai baju. Sidai baju je keje.

      Delete
  3. aku takde la plak nak buat pembedahan plastik ikut muka diorang. :p

    aku rasa kan, benda2 yang jadi kat dalam drama tu mmg ada jadi in real life. cuma in drama tu diorang exaggerate sikit kasi best. sbb tak jadi kat kalangan kawan2 kita je kita tatau.

    setakat ni aku dah jumpa beberapa kisah yang mcm dalam drama jadi kat real life. dr citer kawan2 aku la. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah aku pn macam drama weh, ko tgk tak Atasinci, tu sama cam kisah aku. "Bunga ros merah yang cantil ~~~"

      Delete