Monday 27 February 2012

Happy Birthday

Hari ni ialah ulangtahun kelahiran aku. Sama macam hari2 biasa kerana hari ni pn bangun kena mandi, sama je macam hari pertama kali cabut gigi, atau pertama kali kena berdiri luar kelas. Cuma hari ne rasa nk senyum je satu hari sbb baca birthday wishes dari keluarga dan kawan2. Nampak je menda tu macam remeh tapi sebenarnya note kecik macam tu ada simpan bekas dalam hati. Kalo korang takde feeling, pi check doktor asal kurang ke-touching-an tu.

Ingat tahun ne takde kek, rupanye Geng Mak Jemah buat suprise kat aku. aku yg jujur ne sejak dari waktu makan tengah hari tatau pn derang da plan. Terkejut tetibe time curi tulang kat cafe ada kek. Ne separuh yg tinggal untuk gambar, yg laen aku sedekah kt orang termasuk yg ne.



Ne mmg terbaik la!
Hadiah mahal tak penting, yang penting ikhlas. Tengok la hadiah ne, rasa macma nk frame je.

4 comments:

  1. betul tu. the remembrance that matters. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bos aku call malam tu semata2 nk wish sbb dia mc pg tu...

      Delete
  2. Replies
    1. agakla... tapi takde la sampai macam nangis tgk Ombak Rindu -> ada org tu

      Delete