Thursday 23 February 2012

Malasnya Aku

Weh, malas gile nk buat ape2 dua tiga hari ne. Simptom orang tua memang cam ne eh. Malas gile nk buat ape2, nak bukak kipas malas, nk amek remote tivi jauh sekangkang nk tukar tivi laen sbb tv3 asik iklan cite antu pn malas. Rasa macam nk kejam mata je. Setiap hari aku tak sabar tunggu kul 9 malam sbb lepas semayang isyak aku da bole merangkak masuk bilik perlahan2. Kalo orang tanya aku, macam mana nk kasi takmo malas, jawapan aku selalunye "Kalo malas masuk neraka", memang "Sentap kau Mariah" la kan dengar jawapan macam ne. Sebab tu orang takmo tanya aku laei...

2 comments:

  1. apa sebut-sebut nama i ne..
    wei da skip satu hari tulis blog ni apa kes?
    KPI underachiever la ne

    ReplyDelete
    Replies
    1. mariah, malas la, tolong tukarkan channel tivi ne... malas la nk gerak

      Delete