Wednesday 21 March 2012

Alergic Pam Minyak

Dulu masa tamat belajar kt kolej, aku bawak kete bapak aku yg besar panjang tu pi angkut barang. Da bawak kete jauh2 pastu sekali seumur hidup lak tu, mana bole tak jalan2 kan. Aku ingat laei, sebenarnye lesen aku P laei. Pastu nk memandu kt KL ne, kete manual gear keras lak tu. So pegi kawasan2 yg kenal je supaya bole cam lobang2, kecerunan bukit berapa tajam, nk corner baring bape rendah pastu senang nk kire bapa teruk jem. Tu kire settle la, orang kata memang A+ la, takde kes enjin mati tengah jalan, kes kena horn sume takde la... kire hebat la ne.

Tapi ada satu ne, aku agak bimbang, aku rasa bangla stesen minyak shell depan KFC tu mesti ingat aku lagi, mungkin sampai mati jugak la, ke sekarang ne dia da jadi manager? Bukan ape sebenarnye, masa cubaan nk isi minyak dekat situ, aku pi langgar bontot bangla dengan side mirror kiri sampai terlipat cermin tuh, konon nk rapat2 dengan tangki tu senang sket nk isi. Lepas langgar tu, aku terkejut sebenarnye, buat muka 'woi, bukan salah aku' sambil bawak kete berlalu budget nk cari stesen laen je la.

Kepada 'bangla-yang-aku-langgar-bontot-7-tahun-lepas'..... aku mintak maap banyak2 eh.

4 comments:

  1. hahhaha.... ur story menggumbirakan aku kt floor

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape kelas kt floor kul 8 ne?
      kul lapan org dok makan cendul da...

      Delete
  2. dulu ko belajar kat kolej mana dol? :P

    ReplyDelete