Friday 2 March 2012

Bertepuk Sebelah Tangan

Weh, da Mac da. Rasa macam sekejap je. Ni kiranya post pertama utk Mac. Prestasi menurun sebab banyak keje. Kalo keja banyak mesti kadang2 bile ada orang kacau, maka jatuh hukum kepada org "aku-benci-kau-la". Sila jangan perasan eh dol, itu bukan kes cinta bertepuk sebelah tangan kononnye derang ne suka sangat dengan ko walaupn ko benci kt dia, sbb orang itu pun menyimpan dalam hati "aku-paling-benci-orang-macam-kau-la". Bila da dua2 bertepuk maka jadila bertepuk-tampar. Kalo tak nak tergebak dalam hal ne, maka sebelum sapa menyapa sila baca bismillah dulu dan REPLY EMAIL!!!! Ape yg susah sangat ne?

6 comments:

  1. ok aku tak paham langsung citer ko kali ni. da la pemalas nak tulis panjang2.. dulu konon2 nak tulis dua perenggan.. last2 skrg satu perenggan seminggu sekali lak tu..
    da la satu perenggan, pakai bahasa zirafah pulak tu.. ke belatih cakap vietnam ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aku suspect ne mesti woman yg tulis... Sok aku wat panjang2 ar

      Delete
    2. ada aku kata aku laki ke?

      Delete
    3. hahahaha..gilak~

      Delete