Sunday 25 March 2012

Jeritan SoleroShot

Okay okay, ne memang aku takle lupa. Mungkin kawan aku yg terbabit tu da lupe tapi aku masih ingat sbb aku yg jerit.

Kalo korang pernah pergi Genting, korang pernah tak maen Solero Shot? Permainan ne menguji tarikan graviti dan halaju. Mudah sahaja, dia akan meluncur laju, ke atas ke bawah sampai punggung tak jejak kerusi rasa, penuh dengan kejutan, dia bole jatuh suka hati dan naek suka hati. Sebab aku memang suka permainan cam ne, aku tak kesah maen banyak kali.

Lawatan kedua aku ialah bersama geng Gondol. Geng Gondol ne geng kolej aku dulu. Geng Gondol first time nk cube so dia sok sebelah aku. Tengah ready2 nak start da, abg yg jaga tu mintak spek, kang kalo spek terpelanting masuk ais krim orang sapa nk pi amek balik pass kt aku kan. So mata ala2 rabun gitu masa maen ne. "Weh takut weh..takut.." geng Gondol ne bebel2. Aku cam biasa la kan, aku pn cube tenang kan dia, "Weh rilek weh.. rilek.. takde ape ne.. Ri..", tak sempat aku nk abes ayat, aku jerit sekuat hati ".....Ri AAAARRGGGGGGG" sbb Solero da start ne.

Nampak gaya aku yg jerit laei over dari dia. Tu la kan, sapa suruh ajak aku borak time2 cam ne.........

4 comments:

  1. Kahkahkahkah..yg i aku memang xle lupe dol ko citer kat aku.sampai skrg kalo ingat aku gelak terbahak2 lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha skg ne kalo orang bebel2 tgh q ride aku buat tak layan ja.

      Delete
  2. ko ingat tak citer aku dalam teksi pasal soleroshot ne? :P

    ReplyDelete