Sunday 25 March 2012

Tempat2 Bole Over

Aku suggest kt sini tempat2 bole over, supaya kalo ko over pn orang takle marah.

  1. Kalo rasa nak nangis pergi tempat buat muka yg ada picit2 jerawat tu. Tu memang ko bole nangis leleh2. Orang tu pn siap tolong lap2 muka laei. Ada sekali tu, dia siap picit hidung aku bersihkan hinggus. Caring ne, laei best dari pinjam bahu orang.
  2. Kalo rasa nk jerit, pergi taman tema. Pilih permainan atau ride yg paling mencabar yg ada, duduk, pakai tali pinggang, da bole ready nk jerit kuat2. Jerit sekuat hati, tengelamkan suara orang sekeliling tapi jgn sebut nama sendiri nnti orang tau tu suara ko. Ikut tahap korang la, kalo aku, setakat 'Challenger' tu, aku mmg takle nk jerit langsung sbb rasa palsu sgt. Pendek kata bole duduk situ borak dengan org sebelah pasal kucing dia cirit birit la, tu pn kalo orang sebelah sama level dengan ko la. Kalo orang sebelah pn asik mabuk nk bluwek, maka ko dok la sorang2 maen sambil tgk bintang.
  3. Kalo rasa nk makan, pi carik buffet. Ne memang makanan kegemaran aku la ne. Pilih kerusi yg senang nk kuar, kiri atau kanan takde halangan. Kalo tetibe datang kerusi best tu da kena amek ngan orang, sila cakap dengan orang sebelah ko, cube terangkan kt dia, ko akan keluar masuk 3-4 kali amek makanan, mengganggu dia nanti takut tersedak, ape kata tukar tempat. Buffet pn nama..ape nk malu, amek sejuta kali pn orang takle marah, tapi amek dekat kaunter makanan je eh, bukan kt meja orang laen, makanan atas meja yg da ada orang bukan buffet namanye. Kalo degil nk amek jugak, kena tikam tangan ngan garfu orang tu jangan nk mengadu kt aku eh.

No comments:

Post a Comment