Sunday 4 March 2012

Dear Someone

Semenjak dua menjak ne (dua tiga minggu ne) aku selalu terfikir apakah matlamat hidup aku. Apa yang aku buat selama ne. Mungkin agak ganjil untuk korang, tapi untuk aku, aku perlukn senarai mission setiap tahun supaya aku bole plan. Kalo takde cite2, macam mana nk berusaha, bile tak berusaha, nnti ko pikir hidup ko skang ne samaada da perfect, or plain, boring dan kosong. Baru aku perasan, kebanyakkn plan hidup aku dipengaruhi oleh dear someone. Bukan jugak untuk masa hari tua ku. Aku terfikir jika mungkin dear someone hilang dari hidup aku, aku taktau macam mana nk plan hidup. Mungkin aku pi keje balik keje tido, tak pikir panjang da. Perasaan tu tak bole nk cakap, seronok sbb ko tau ada org tengah tunggu ko balik, ada orang berebut2 nk cakap dlm telefon dengan ko, ko beli brg pn ko bygkn dear someone, yg paling penting ada orang yg sedang mendoakn kejayaan ko. Apa pn yg aku ada harini mmg untuk dikongsi walaupn sedikit. Maka dengan itu aku selalu berkerja keras, berfikir banyak untuk membahagiakn dear some. Ada kalanya tindakan aku bodoh, aku mintak maap kerana aku hanya manusia biasa. Setiapkali sebelum tido aku selalu terpikir, di mana dear someone di dalam carta-utama aku hari ni. Aku berharap jika aku pergi dulu, apa yg aku usahakn selama hayatku dapat membantu dan tidak menyusahkan dear someone.

4 comments:

  1. soalan:siapakah dear someone itu?hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak Baik Faizah6 April 2012 at 00:06

      siape weh dear someone ni? aku taktau pun..

      Delete
    2. family aku la weh, sapa laei.

      Delete